Kafferepet som affärsidé

Nyheter
PUBLICERAD:
Det började som en blogg, var det ska sluta vet hon inte. Men Susanne Eklund, som driver bloggen Granne med Selma, vet så mycket som att det finns ett stort behov av verkliga möten. Gärna sådana som bottnar i tradition, som ett riktigt gammaldags kafferep. En tanke och affärsidé som gjorde henne till en av finalisterna i Ramp 2010.

Fortsätt att läsa…

Detta är en låst artikel. Logga in eller bli prenumerant för att fortsätta läsa.

Läs plus i 90 dagar för endast 90 kr! Därefter ordinarie pris 99 kr/månad.
Du kan när som helst avsluta din prenumeration snabbt och enkelt online.

Du får:
Tillgång till alla artiklar på vf.se
Erbjudanden och tävlingar
Tillgång till plusmaterial
på 14 lokala nyhetssajter

Välj annat erbjudande

Så här jobbar Värmlands Folkblad med journalistik: uppgifter som publiceras ska vara sanna och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.