Hallå konsument, varför svarar ni inte?

Nyheter
PUBLICERAD:
Konsumentverkets nya tjänst Hallå konsument har problem. Trycket på telefonlinjerna är hårt och många ringer utan att någonsin komma fram. – Vi hinner inte besvara riktigt alla samtal, tyvärr, säger Catrin Lundqvist som är chef för enheten för konsumentupplysning.

Fortsätt att läsa…

Detta är en låst artikel. Logga in eller bli prenumerant för att fortsätta läsa.

Läs plus i 90 dagar för endast 90 kr! Därefter ordinarie pris 99 kr/månad.
Du kan när som helst avsluta din prenumeration snabbt och enkelt online.

Du får:
Tillgång till alla artiklar på vf.se
Erbjudanden och tävlingar
Tillgång till plusmaterial
på 14 lokala nyhetssajter

Välj annat erbjudande

Så här jobbar Värmlands Folkblad med journalistik: uppgifter som publiceras ska vara sanna och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.